חימום חלב שאוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אלן קראתי שאסור לחמם את החלב השאוב ביותר מ-60 מעלות. בתי בת שלושה חודשים ואין לי מושג אם עשיתי זאת או שמא חיממתי ביותר... חבל,האם זה אומר שהיא שתתה חלב לא מזין? כיצד אוכל לדעת כמה זה 60 מעלות? תודה יפית
היי יפית, הטמפרטורה לא חייבת להיות הרבה יותר מאשר טמפרטורת החדר או הגוף. אני חושבת ש60 מעלות יכול לגרום לכוויות ומציינים את זה לא בגלל שהחלב כבר לא מזין. זה נכון שכל תהליך משנה קצת את הרכבו של החלב אבל קצת חימום הוא בסדר גמור. אני לא מאמינה שהגעת ל60 מעלות. זה נשמע לי מאוד גבוה. הכי נכון הוא להניח את השקית או הבקבוק עם חלב אם קר - בתוך ספל של מים חמים. בברכה אלן