החלפת צדדים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 4 שבועות ואני מניקה הנקה מלאה. פעמים רבות היא עוזבת את השד כשהוא עדיין מלא, ולאחר הפסקה קצרה אני מחזירה אותה לאותו צד. רק לאחר פעמיים שלוש אני מציעה לה גם את הצד השני. האם אני פועלת נכון, או שעלי להחליף צדדים מיד בהתנתקות הראשונה? בברכה, ורד
היי ורד, רק את יכולה להגיד אם זה פועל אצלכם. אם זה מסתדר ואת גם מצליחה להציע צד שני - שלא יווצר גודש שם - והיא עדיין מוכנה אז זה בסדר. אצל כל אחת זה קצת שונה. כל עוד היא עולה יפה במשקל ומוכנה לאכול בצורה כזאת זה בסדר גמור. זה גם יכול להשתנות עם הזמן כי תינוקות מאוד דינמיים. בהצלחה אלן