מתן שתן בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 9 חודשים, ניזונה מהנקה בעיקר ואוכלת מעט מוצקים. בלילות היא מתעוררת פעם או פעמיים לינוק ( מ11 עד 8 בבוקר). היום בבוקר הטיטול היה יבש לחלוטין. האם זה מצביע על כמות חלב מועטה אצלי? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אם התינוק לא שותה הרבה בלילה אז החיתול יהיה יותר יבש. אבל אם באופן כללי יש לו במשך היממה הרבה חיתולים רטובים אז זה משלים ואין סיבה לדאגה. כל עוד הוא ממשיך להתפתח כראוי ועולה תמיד במשקל אמנם בקצב יותר איטי כבר - אז סביר שהכל בסדר. בברכה אלן