שאיבת חלב עקב חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 4 חודשים, ניזון מהנקה בלבד. בקרוב אני חוזרת לעבודה ואני מעוניינת לשאוב עבורו חלב. מכיוון שהוא ניזון רק מהנקה, אין לי מושג לגבי כמויות. כמה לשאוב לכל ארוחה ? אני יודעת שיש נוסחא לעניין שמתחשבת במשקל התינוק וכו, אבל לדעתי לא בכל ארוחה הוא אוכל את אותה הכמות, נכון ? בקיצור, איך לתכנן את הכמויות לזמן שאני בעבודה ? תודה מראש.
היי קרן, את ממש צודקת. תינוק כמו כל בני אנוש אוכלים כמויות שונות בכל ארוחה. לדעתי מה שהכי כדאי לעשות זה לדאוג שיש מלאי של מנות בהקפאה. לפחות לתקופה הראשונית כשאת חוזרת לעבודה לא תהיה בכלל בעייה ולאט לאט תכירי יותר את צרכיושל התינוק. תשאבי מספר מנות של 100 ועוד כמה מנות של 50 . תמיד אפשר להפשיר בתוך דקות ספורות עוד מנה קטנה אם ידרוש. בברכה אלן