פטמות פצועות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק בן 10 ימים שינק בתחילה בצורה מושלמת אך בימים האחרונים הוא פצע לי את הפטמות בצורה שאני ממש סובלת כל הנקה . אני מורחת משחה שלא ממש עוזרת. מה אפשר לעשות?
היי מלי, פצעים בפיטמות בגיל הזה - נובע מתנוחה לא אופטימלית. הכי נכון זה ללכת לקבל עזרה מיועצת הנקה מוסמכת - אפשר בקליניקה של מ.מ.ש. - www.mamash.org.il או אם את לא מהמרכז אפשר למצוא מישהיא מהאזור שלך. באתר של איגוד המקצועי של היועצות בארץ: www.iaclc.org.il זה קשור להצמדות, להביא את התינוקת אליך ולא לרקון קדימה, לשבת עם תמיכה בגב שלך - ואחרי ההצמדות לשים כרית כדי לתמוך בידיים שלך למשך כל ההנקה. דאגי שהתינוקת לא מונחת על הגב - מצב שגורם לה לסובב את הראש ולהתנתק = או לסובב כאשר הפיטמה עדיין בפיה, היא אמורה להיות ממש על צידה. אפשר לנסות להסביר אבל אין כמו לראות ב-4 עיניים. בברכה אלן