גודש המתפתח בשעות הלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 3 שבועות,הנקה אחרונה ניתנת סביב 23:00 בלילה והוא ישן עד 5:00 בבוקר בעירך שזה נהדר, אך מנגד מתפתח לי גודש בשעות הלילה שמעיק עלי בשינה . אני מרגישה דקירות בשד וכאבים שמקשים עלי לישון. שקלתי הפסקת הנקה , האם יש דרך להקל על הכאבים?
שלום יעל, אני מקוה שאת מיניקה משני הצדדים בכל הנקה. זה מונע גודש ומעודד איזון בתפוקה שבני השדיים. אם זה ילד ראשון והנקה ראשונה כדאי לך לרכוש את הספרון: הנקה -להעניק מהרגע הראשון" כי שם כל ההמלצות העדכניות ואיך לסנן דעות סותרות ומגוונות. ניתן לקנות בטלפון: עם כרטיס אשראי - קבלי בדואר: 03-6472411 עוד אפשרות היא לשאוב קצת לפני השינה - כ- כמה שעות אחרי ההנקה האחרונה. זה עוד עלול להשתנות ולמרות שהוא ישן טוב - יש אפשרות שהוא יתעורר בפחות שעות. דבר שיקל עליך. יש לזכור שביסוס ההנקה מתרחשב כעבור כ-6 שבועות - עד שהתפוקה ממש מתאימה לצריכה של התינוק. חבל לוותר. או טו טו זה יסתדר. בברכה אלן