לנולין טהור של רפאל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מנסה להניק רק ארבעה ימים (אמא טריה :)) ובמהלך הניסיונות נסדקו הפטמות. קניתי לנולין טהור של רפאל. שאלתי היא האם ניתן להניק כשהמשחה מרוחה על השד או שיש לשטוף אותה קודם. בתודה מראש.
שלום, לפי הוראות השימוש. כתוב בוודאי. אבל תדעי לך שכל משחה לא מונע או מרפא סדקים - הם נובעים מתנוחה לא הכי טובה - כדאי להעזר במדריכת לה לצ'ה - ללכת לקבוצה בקרובה : www.lllisrael.org.il להעזר ביועצת הנקה מוסמכת בעד תשלום: www.iaclc.org.il או אם את מהמרכז לנצל את הקליניקה המסובסדת בעמותת מ.מ.ש. יש עוד הנחה לחברות בכללית מושלם. www.mamash.org.il בברכה אלן