גודש בחזה מהבוקר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, יש לי תינוקת חדשה בת 3 שבועות, אשר מקבלת הנקה בלבד. מהבוקר התפתח אצלי גודש בחזה הימיני בלבד. החזה קשה וכואב בכל תנועה.. מה עלי לעשות על מנת לא לפגוע בהנקה? תודה תמר
לקריאה נוספת והעמקה
היי תמר, דאגי תמיד (ככל שאפשר) להיניק משני הצדדים בכל נהקה. זאת ההמלצה. אם התינוקת לא רוצה מיד אחרי צד ראשון יש לחכות - לחתל אם נרדמה ואז לחכות שוב עבור הסימנים שמוכנה לינוק. בינתיים תציעי לה את הצד הגדוש כדי לשחרר ותתחילי להיניק משניהם. זה מונע גודש. מקוה שזה כבר עבר. קומפרסים קרים עוזרים. בברכה אלן