בן 5 חודש מתעורר
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מניקה מלא כל היום, אך בלילה בני בן ה-5 מתעורר כל שעה/שעתיים יונק בערך 7 דקות ונרדם- האם נורמלי, האם אפשרי לאכול משהו "כבד" בערב כדי שימלא אותו ויעבור בהנקה? האם נורמלי שמתעורר כך כך הרבה?
היי חנה, כן, הרבה תינוקות מתעוררים כמה פעמים בלילות. זה לא אומר שהוא רעב כי גם פיפי, יציאה, חלום רע יכולים להעיר אותו. כשהוא כבר ער אז הוא צריך אותך להרגיע אותו. אם את חושבת שהוא סובל - או לא נראה בסדר יש לפנות לרופא לשלול בעייה רפואית כלשהיא. בברכה אלן