שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן. יש לי משאבה ידנית, רציתי לשאול אם חשוב להרתיח את כל חלקי המשאבה בין שאיבה לשאיבה? או שמספיק רק להשרות בקערה עם מים רותחים? (כמובן לאחר קירצוף של החלקים)? תודה רבה.
היי תמר, ככל שהתינוק יותר קטן אז לרוב דואגות יותר לסטריליות. ככל שגדל יש פחות צורך בתנאים מאוד מאוד סטריליים. חשוב שכל החלקים שבאים במגע עם החלב יהיו נקיים. רמת הסטריליות משתנה מאם לאם. יש כאלה שמאוד מקפידות ויש שפחות. לרוב אין כל בעייה כל עוד נקי. בברכה אלן