נשירת שיער בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מנשירת שיער חמורה בתקופת ההנקה ( נשירת הרבה שיער, קווצות קווצות עד כדי היווצרות "מפרצים" וקרחות... ) התופעה נמשכת במשך כל תקופת ההנקה והתופעה חוזרת אצלי בכל לידה + הנקה מחדש. שאלתי היא : למה זה קורה ואיך אפשר לצמצם \ למנוע את התופעה. תודה מראש - רחל.
שלום רחל, תמיד כדאי לקבל חוות דעה רפואית. ממה שאני קראתי זה קשור יותר להורמונים אחרי הלידה ולאו דווקה להנקה. יש האומרים שהמשך נטילת הויטמינים עוזרים להמאיט את הנשירה. הרבה סובלות מנשירה אחרי הלידה. כאי אולי לפנות לנטורופט או הומיאופט כדי לנסות לטפל בזה. בברכה אלן