הנקה ודימום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה מזה ארבעה חודשים באופן מלא . לפני יומיים החלו הפרשות בגוון חום חזק להופיע מהנרתיק. אני לא יודעת מה היא הסיבה לכך , והאים זה תקין שתופעה זו קיימת בזמן שאני מניקה.על פי הבנתי כל זמן שמניקים בטח אם באופן מלא אני לא אמורה לקבל מחזור ... ובכלל האים זה מחזור ? מה זה ? אודה לך אם תעני לי בהקדם . תודה
היי נתנאלה, בגיל 4 חודשים אנחנו ממש לא מיניקות מלא. כשתינוק נולד ואוכל כל שעה וחצי שעתיים - מסביב לשעון - וישן איתנו ויונק במשך כל הלילה - ללא הפסקה - זה נחשב להיניק באופן מלא. ברגע שתינוק מתחיל לינוק בצורה יותר סדירה אז כבר אין את רמות ההורמונים שמונעים חזרה של הביוץ והוסת. לכן כן =- אולי זה באמת ווסת למרות שלא אני יכולה לקבוע. אלה שאלות שכדאי להפנות לרופא הנשים - ורצוי לערב אותו/ה. בברכה אלן