שורף בפיטמה ונקודה לבנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה כמה ימים שהפיטמה השמאלית שורפת לי כשהקטנה (10 חודשים) יונקת ועכשיו גם כשלא. בנוסף, בשעה האחרונה פתאום הבחנתי בנקודה לבנה על קצה הפיטמה. אין לי כאבים בשד עצמו. מה זה ומה כדי לעשות? תודה רבה.
שלום רב, התנוחה מעודדת יניקה מוצלחת מבחינת כאבים. בגיל הזה אנחנו בדרך כלל שוכחות את עצמינו וגם נותנים לתינוקות לינוק כמו שהם רוצים. זה בסדר כל עוד לא כואב. שימי לב שהיא לא נושכת או מושכת. נקודה לבנה בדרך כלל מצביע על צינורית סתומה. אפשר להניח את השד בקערת מים חמימים עם קצת שמן זית (כך שמעתי המלצה) ואז עם מגבת לנסות להוציא את ה"פקק" הקטן. אם זה כואב אז לפעמים צריכים כירורג לשחרר בצורה מסודרת וסטרילית. אבל בלי לראות אם אכן דובר על כזה דבר קשה מאוד להגיד. בברכה אלן