איזה צד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אלן שלום. בתי בת חודשיים לעיתים משחררת את השד מיוזמתה אחרי 5-10 דק', אך אני מרגישה כי יש לי עדיין הרבה חלב והשד לא מרוקן. שאלתי - האם לאחר הפסקה להציע לה את השד השני או להמשיך באותו צד שכן הוא עדיין מלא? יונקת כל שלוש שעות בערך. ואגב, האם אפשר לשמור חלב שאוב בבקבוק זכוכית? תודה רבה מראש.
היי עופרה, אפשר בהחלט לשמור על חלב אם בבקבוקי זכוכית. לגבי הצדדים - רצוי להיניק משני הצדדים כדי לייצור איזון בתפוקה בין שני הצדדים. אם היא אוכלת כל 3 שעות ואת מיניקה אותה רק מצד אחת זה אומר שצד השני אינו בשימוש 6 שעות! זה הרבה. ועוד סיבה היא למנוע גודש. רצוי לרוקן את השדיים לעיתים קרובות. לאט לאט בצורה כזאת השד שמרגיש כאילו עדיין מלא אחרי ההנקה - ירגע וכמות החלב יתאזן ויופחת. אם תניקי עוד משם אז כמובן כמות החלב יוגבר שם. לוקח קצת זמן עד שהכל מתאזן. אם תרגישי ממש כאב אז כדאי לשאוב טיפה עד הקלה. בברכה אלן