שינויים ביציאות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, היונק בן חודשיים וחצי, הנקה מלאה. ביומיים האחרונים שינויים בצבע ובמרקם היציאות. הצבע ירוק כמו שהיה בהתחלה, והמרקם יותר גרגרי כמו קוטג' (לפני כן היה יותר נוזלי). כמו כן, בשבוע האחרון סובל יותר מהבטן. בוכה פתאומית ונראה כמתכווץ, לפני כן לא חווינו את תופעת הגזים. יש סיבה לדאגה? ממה זה יכול לנבוע?
היי מאיה, הצבע לפעמים משתנה בגלל משהו שאנחנו אוכלות. אם התינוק מרגיש באופן כללי בסדר - (הרבה תינוקות סובלים מגזים וזה לא מעורר דאגה - רק רחמים!!) אז אין כל סיבה לדאגה. התינוקות דינמיים לכן יש שינויים לפעמים אבל בדרך כלל זה גם חוזר למצב הקודם. אם יש חשש שהוא חולה או לא מרגיש טוב אז יש כמובן לפנות לרופא המטפל. בברכה אלן