שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, יש לי משאבה ידנית של מדלה, ניסיתי לשאוב היום וגיליתי שזה ממש כואב וכאילו "צובט" את הפטמה, האם כך זה אמור להרגיש? האם אין סכנה לסדקים או פצעים בעקבות השאיבה? תודה מראש.
היי ליאורה, השאיבה אינה צריכה להכאיב. לפעמים הקונכייה לא מתאימה אם יש פיטמה רחבה. יש חלקים רחבים יותר שאפשר לרכוש מבפקס. אין כל וויסות עם משאבות ידניות לרוב - כך שאם לא טוב לך גם אחרי החלפת הקונכייה אז כדאי לשנות או אפילו ללמוד איך לשאוב בעזרת הידיים!! יש סרטון באינטרנט HAND EXPRESSION בברכה אלן