נקודה לבנה על הפטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאורך היום לא נעים לי להניק מצד ימין (קשה לי להגדיר את התחושה). גם הקטנצ'יק נראה נאבק עם הציצי, או שאולי בגלל שלי לא נעים אני משדרת לו את זה... בכל אופן שמתי לב שעל הפטמה יש כמו פצעון קטנטן לבן. ניסיתי להורידו אך הוא לא יורד. מה זה יכול להיות?
היי מיה, אם תרצי לקבן את המצב אז כדאי לבוא לקליניקה. אפשר לעזור לך בלהגיע לתנוחה טובה יותר. לגבי הנקודה זה בדרך כלל סתימה. כדאי להניח את השד הזה במים חמימים עם קצת שמן זית - לרכך את האזור ואז לנסות לשחרר. גם שינוי בתנוחה לפעמים עוזר - משנים את הזוית של היניקה וזה אולי ישחרר. אם את מאזור המרכז ב-מ.מ.ש. קליניקה במחיר מוזל. יש גם הנחה לחברות כללית מושלם. עלות 150. www.mamash.org.il בברכה אלן