עישון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אם מעשנים סיגרייה אחרי כמה זמן (שעתיים בערך) הבנתי שהגוף מתנקה ואפשר להניק.כך שהתינוק לא מקבל רעלים. האם זה נכון?
שלום לך אין ממצאים מדעיים מדוייקים עד כדי כך כדי לדעת בדיוק כמה ומתי עובר הניקוטין לחלב ובאיזו מידה. מה שכן - נוטים להסכים שחלב אם עם כמות מזערית של ניקוטין עדיף מאשר כל תחליף מלאכותי אחר. חלב אם הוא האוכל האופטימלי עבור התינוק שלך. כל אוכל סינטטי לא חסר דברים שלא הכי מומלצים לתת לתינוקות המרכיב הכי ידוע הוא חלבון זר - חלב פרה. אצל תינוקות רגישים זה ועוד הרבה מרכיבים לא טבעיים בתמ"ל (תרכובות מזון לתינוקות) הם שמשפיעים לרעה על בריאות התינוק. אז כמובן שעדיף לא לעשון - אבל כמו עם הרבה תרופות היום - כמות מזערית עוברת בחלב - אבל הכמות הזאת לא משפיעה כמו שהאוכל החילופי שיש בשוק היום. בברכה אלן