הנקה וגלולות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! יש לי תינוק בן חצי שנה שיונק הנקה מלאה. אני נוטלת גלולות "סרזט" למניעת הריון. בחודש האחרון יש לי תחושה שאין לי מספיק חלב ושהילד רעב כל שעתיים במקום שלוש שעות. האם ייתכן שנטילת הגלולות גורמת להתמעטות כמות החלב? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
היי קרן, אם לקחת כל הזמן את הגלולות האלה ולא הייתה בעייה אז אני נוטה לחשוב שאולי זה עניין של "קפיצת גדילה". כמו בגיל 3 חודשים כאשר התינוק צומח הוא זקוק ויותר חלב. קחי בחשבון שגם בחודשים "חמים" יש יותר צמא. בשני המקרים ברגע שמיניקה יותר כך יתרבה כמות החלב. בברכה אלן