הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת כעט בתהליך גמילה מהנקה של בתי בת השנה וחצי. חלפה כמעט יממה וחצי ואז ההנקה האחרונה. הבעייה היא שאני עם גודש נוראי בשדיים, שמתי כרוב, הוא לא עוזר. כיצד יש לגרום לגודש לרדת כמה שיותר מהר, ושהחלב התייבש? אני ממש סובלת.
היי ליאורה הגמילה אמורה להתרחש ממש איטי ובאופן הדרגתי. אם הפסקת מהיום למחר אז גודש הוא התוצאה. עליך לרוקן את השדיים. בשאיבה - עד הקלה . לא המטרה לשאוב המון ולעיתים קרובות - אלא רק מתי שזה מתחיל להעיק. שוב לשאוב קצת עד הקלה. כך היה צריך להיות עם ההנקות. אם את לא רוצה לחזור להיניק ולעשות את גמילה באופן הדרגתי אז עליך עכשיו לתת למשאבה לעשות את העבודה הזאת בברכה אלן