הנקה לאחר ניתוח קיסרי.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשתי הלידות הקודמות שהיו בניתוח קיסרי, בזמן שהיתאוששתי נתנו לתינוק שלי חלב אם, ולאחר יומיים הוא סירב להניק, כעת אני שוב בהריון ומאוד רוצה הפעם להניק גם לאחר הניתוח, האם זה אפשרי? או מסובך מידי? תודה. דנה.
היי דנה, אני לא יכולה לדעת מה מנע ממך או מהתינוק לינוק אחרי הלידות הקודמות. המון נשים מיניקות למרות ניתוחים. ניתוח קיסרי מעצמו אינו פוסל או משפיע לרוב על ההנקה כך שאי אפשר לדעת מה באמת קרה. אני מציעה לך בהחלט לעשות מפגש של הכנה לקראת ההנקה כדי ללמוד איך להיות עצמאית בבית היולדות במידה ואין יועצת בקרבת מקום כדי לעזור לך. יש בבתי חולים קורסים אבל אני מציעה לך להיפגש עם יועצת הנקה מוסמכת כי רק היא יכולה להיות רובייקטיבית לגבי מה כן או לא קורה בבתי היולדות. גם כדאי שתכירי כבר יועצת כדי שאחר כך תרגישי בנוח לייצור קשר לפני שההנקה מתפקששת לך. יש רשימה של היועצות באתר של איגוד המקצועי של יועצות ההנקה המוסמכות בארץ: www.iaclc.org.il אם את מאזור המרכז יש את עמותת מ.מ.ש. - קליניקה להנקה - www.mamash.org.il ידע זה כוח - וזה מה שיעזור לך להבין מה קרה - ולמנוע את זה אחרי הלידה הבאה. בברכה אלן
יום ניפלא. דנה.