הנקה וגלולות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת שנה ו4 חודשים במשך היום אוכלת אוכל רגיל ולפני השינה ובלילה אני עדיין מניקה אותה. אני לוקחת גלולות רגילות, מליאן. האם ההורמונים שבגלולות לא מזיקים ויכולים להשפיע על ההתפתחות. כגון שעירות וכו'.
היי לילי לרוב דואגים יותר לגבי כמות החלב ולא ההורמונים שעוברים בחלב. אם הי עם רוב התרופות כמות מזערית בלבד עוברת. כדאדי לך בכל אופן להתייעץ עם אחד המרכזים הטרטולוגיים: 1. אסף הרופא: 08-977-9309 2. בילינסון: 03-937-6911 בברכה אלן