עישון חשיש בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם עישון שחטה מחשיש פעם בכמה זמן משפיעה לרעה על התינוק או לא האם בשביל שחטה פעם בה... צריך להפסיק את ההנקה?
שלום לך לדעתי הבעייה עם עישון של חשיש היא לא רק מה שעובר לתינוק אלא מה עובר עליך כשאת מעשנת. אם את מעשנת אז לא כדאי להיות עם התינוק - אלא פשוט להשאיר אותו עם סבתא או בייביסיטר. זה חוסר אחריות לעשן כאשר את איתו. לגבי החומרים. כמובן כדאי לעשן אחרי הנקה - ולא לפני אם בכלל. אם את לא מעשנת הרבה אז פחות יעבור. ובגלל כמות מזערית לא הייתי מציעה הפסקת ההנקה. אין כל ראיות מדעית שזה מזיק אם באמת הכמות מזערית. בברכה אלן