שילוב הנקה וחלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,האם מומלץ לשלב בין השניים? ובאיזו תדירות?
היי אפרת, פורמולה היא חומר סינטטי המבוסס על חלב פרה. ההמלצות של כל גורמי הבריאות הן לא לתת חלב פרה עד אחרי גיל שנה. אם את מיניקה אז הכי כדאי הוא לא לשלב כי אם יש תגובה אלרגית או רגישות (שיש אצל המון המון אנשים)זה יכול להיות בגלל אפילו בקבוק אחד. השאלה היא - למה לתת אוכל שהוא ירוד בערכו אם יש לך חלב אם לתת? לא ציינת את גיל התינוק אבל ככל שהוא מתפתח וגדל כדאי לדחות מתן חלב פרה כמה שיותר. זה שכולם "עושים את זה" או כולנו גדלנו עם החומרים האלה לא אומר שזה נכון או בריא. כמעט אצל כולנו יש אלרגיות - ועוד בעיות ומחלות שאני מאמינה קשורות לזה שלא ינקתי. כולל השמנת יתר! יש את המחקרים שתומכים בעובדה שלתינוקות שיונקים יש בריאות יותר טובה ופחות מקרים של חולי באופן סטטיסתי ויחסי. אין כל יתרון לתינוק למתן פורמולה. בברכה אלן