שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אתמול בערב אובחן דלקת בשד ו והיתחלתי טיפול אנטיביוטי רציתי לדעת האים אני יכלה היום לישאוב ולתת לתינוק את החלב השאוב בלילה ?
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיכל, כחלק מהטיפול בדלקת בשד רצוי להיניק לעיתים מאוד קרובות. השאיבה ומתן בקבוקים עושים את ההיפך. רצוי לרוקן טוב את השדיים והתינוק עושה את זה הכי אפקטיבי. תנוחי, תשתי הרבה ותניקי כמה שיותר וזה מה שירפא את הדלקת. החלמה מהירה! אלן
תודה אך היתי מעונינת לישאוב לפחות לארוחה אחת כי שאוכל לישון קצת האים ניתן לישמור חלב שאוב שיש דלקת?a