לא מוכן לינוק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 8 ש בועות מקבל מגיל 5 שבועות מקבל בקבוק פעמים בלילה בשעות 11 ובשעה 3 ואחכ שאר הארוחות רק הנקה מיה שבועים התינוק מסרב לינוק גם בשבע בערב מה הסיבה לדעתך?
שלום רב, יש תינוקות שמעדיפים את הקלות של אכילה מבקבוק. תורידי את הבקבוקים. אם הוא מסרב לינוק אז תתני את החלב בכף או מזרק או ספל קטן. כשאת מציעה לו לינוק תטפתפי חלב שאוב על השד מעל הפה כך שהוא יתעם את החלב. תנסי לעודד אותו לינוק. לא רוצה? בוכה? תעשי הפסקה ואחרי שהוא נרגע תנסי שוב. עדיף להתחיל בלילה כי כשהם קצת ישנונים יש סיכוי שבלי לחשוב הרבה הוא ינק. זה עדיין רפלקס. אם את לא מצליחה תזמיני יועצת הנקה מוסכמת לעזור לך בזה. אם את מאזור המרכז תקבעי תור לקליניקה ב-מ.מ.ש. ימי ב ו-ה- מחיר מסובסד - קבוצה של 1-3 אימהות ו2 יועצות. בברכה אלן