פליטות מרובות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! הבת שלי בת 7 שבועות וניזונה רק מהנקה. לאחר כל הנקה היא פולטת בכמויות. העניין מאוד מפריע לה והיא חסרת שקט עד שהיא פולטת הכל. היא עולה יפה במשקל ורופאת הילדים אמרה שזה לא נורא ורק להגביה לה את המיטה. האם יש דבר נוסף שניתן לעשות? האם יש תנוחת הנקה מומלצת לבעיה כזו? תודה רבה, שלי
היי שלי, פליטות הן יותר הטרדה מאשר בעייה רפואית. לפעמים זה עוזר לשנות להם את התנוחה ופעמים זה לא עוזר. בכל אופן, תנסי להחזיק אותה כשהיא אוכלת או חצי "ישיבה" אבל לא לתת לה לשבת ממש אלא את אוחזת בה בתנוחה - לא להפעיל משקל ולחץ על עצם הזנב. עוד תנוחה שעלולה לעזור היא שאת שוכבת אחורנית - ראש וכתפיים שלך מורמים כ-30 מעלות. שמה את התינוקת עליך כך שהיא צריכה לאכול נגד כוח המשיכה. פחות אוכל יורד ביותר זמן. לא בולעת המון ומהיר. אחרי ההנקה תנסי להחזיק אותה בצורה אנכית כמה שיותר זמן. אשמח לשמוע אם אכן זה עוזר לך. בברכה אלן