סקר נוגדנים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לאחר לידה עם סקר נוגדנים חיובי של ANTI KELL ו ANTI C. COMBS מדם טבורי של הילידה יצא שלילי. השאלה היא האם נוגדנים אלו יכולים לעבור בחלב אם ? האם אני יכולה להניק את התנוקת בלי חשש? יש לציין שגם אני וגם בעלי שליליים ל KELL ו C וכנראה שקבלתי זאת ממנות דם. אני לא מוכנה לעשות שום דבר שיהפוך את התנוקת לסקר נוגדנים חיובי. עזרתכם הכרחית תודה
היי סיון, אני ממש לא יודעת ורצוי שתבדקי אולי במרכז למידע טרטולוגי (תרופות וחומרים) בזמן ההריון ולידה: בילינסון: 03-937-6911 אסף הרופא: 08-977-9309 אני בינתיים גם אתעניין אבל כדאי לדבר עם רופא. בברכה אלן