האם החלב מושפע ממה שאני אוכלת וכמה אני שותה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אם לילדה בת 4 חודשים. חזרתי לעבודה ואני שואבת חלב (משתדלת כל 3 שעות). אבל לא ממה יוצא לי לאכול בזמן שאני בעבודה, וגם אם אני אוכלת, אלו לא מאכלים בריאותיים, אולי איזו פרוסת לחם. האם החלב יכול לשנות את הרכבו ולהכיל פחות רכיבים בריאותיים בגלל הרגלי האכילה שלי או שההרכבו יהיה זהה בכל מקרה? כמו כן,כדי להגדיל את תפוקת החלב צריך לשתות יותר? כמה שיותר אני שותה כך יהיה לי יותר חלב? או שזה לא נכון? תודה
היי ליז, לרוב החלב הוא חלב לכל דבר.חלב הוא הפרשה גופנית - דומה לדם - שלא מושפע על ידי מה שאנחנו אוכלים. אם היינו אולי בתת-תזונה אז הכל משפיע - לא רק החלב אלא היכולת לתפקד ולהיניק. הכי חשוב הוא לאכול כמו שצריך לא רק בגלל החלב אלא מפני שאת גם אימא גם עובדת בשני משרות וקשה לעמות בזה אם את לא במיטבך. שתייה מרובה היא חלק מהתזונה הנכונה. כמות החלב שאת מייצרת תלוייה בגירויי לשדיים. כמהח שתניקי או תשאבי יותר כך מתרבה כמות החלב. בברכה אלן