הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, גמלתי את ביתי בת השנה ותשע מגמילת הנקה . הבעיה היא שאני לא מפסיקה לייצר חלב נטלתי כדורים שהם מייבשים את החלב ללא כל הצלחה . נוצר לי גודש שגורם לי לכאבים. האם תוכלי לייעץ לי איך להפסיק את החלב .זה ממש מפריע לי . תודה
היי מורן, כדורים לא אפקטיבים בגיל הזה. מה שכן - ארצוי שתשאבי עד הקלה. אז לא לשאוב לשעות רבות - אם את מרגישה שוב גודש אז לשאוב טיפה עד הקלה. לא תשאבי מספיק כדי לייצור עוד ובאופן הדרגתי תצטרכי לשאוב פחות ופחות אפילו עד פעם ביומיים שלושה. כך זה עובד. בברכה אלן