יד ימין "נרדמת" ורדומה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, יש לי תינוקת בת שבוע שרק יונקת. פתאום שמתי לב בהנקה האחרונה שיש לי ביד ימין צבע אדום עז (לא כמו פריחה / פצעונים יותר כמו כוויה ענקית) והיד מרגישה רדומה. עכשיו לאחר עוד הנקה, אני שמה לב שבעת ההנקה עצמה תחושת ה"הרדמות" של היד מתעצמת. מישהי נתקלה בכך? מה לעשות? בתודה מראש
היי שולה, רצוי לשבת עם תמיכה מתחת לידיים אחרי שאת מחברת את התינוקת לשד. כך יעזור לשמור על בריאות הגוף באופן כללי וביד בפרט. דאגי שהיד והזרוע ישרות. ולא מכופפות. כשאת אוחזת בה הזרוע אמור להיות ישר וגם היד המחזיק את התוסיק של התינוקת. דובר על יד שמאל כשאת מיניקה בשד שמאל. בלי כיפופים. אם זה לא משתפר עם שיפור התנוחה רצוי להתיעץ עם רופא. בברכת שבת שלום. אלן