הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני מניקה כבר 7 חודשים, 5 חודשים הנקה מלאה, ובחדשיים האחרונים עם שילוב של בקבוק סימילאק ומוצקים (בעיקר בפעוטון), כמות החלב ירדה משמעותית, ויוצא שאני מניקה רק בבוקר ובערב, עם שאיבה אחת באמצע היום שלא הצלחתי להימנע ממנה עקב הימלאות השד. אני רוצה להפסיק לגמרי אך הכמות שלי לא יורדת, בעצת הרופאה שלי התחלתי ללכת עם כרוב בחזיה - כ- 3 ימים (היא אמרה שלא כדאי כדורים זה עושה תופעות לוואי לטווח ארוך), ולא נראה שיש שיפור,אף להפך, נראה לי ששד מלא מתמיד, ואני חייבת לשאוב כדי לרוקנו. אשמח לעצה מה לעשות להפקסת החלב. תודה רבה
היי טלי, את בדרך הנכונה להפסקה. תשאבי ככל שאת מרגישה גודש כדי להקל אך לא הרבה אלא עד הקלה. כמה שפחות יש גירוי לשדיים אז פחות חלב נוצר. לגבי התינוק - תניקי פעמיים ביום - כרגיל ותפחיתי את הכמות שאת שואבת. אין טעם בכלל לקחת כדורים בשלב זה כי הם לא יעילים אלא בחודשים הראשונים לאחר לידה. לאט לאט תפחיתי עוד יותר כמות החלב על ידי הנקות קצרות יותר והשלמה עם תמ"ל. לאט לאט תרד לך כמות החלב. העיקר הוא שלא יהיה לך גודש. אם יש - סימן שאת לא שואבת או מיניקה מספיק. בברכה אלן