הנקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני שנה ושלושה חודשים. קבלתי מחזור לראשונה לפני חודש וחצי בגלל שאני עוד מניקה. (הפסקתי להניק בלילה). אני מנסה להכנס להריון, ובשתי הפעמים המחזור הגיע פעם אחת פחות משבוע לאחר הביוץ ועכשיו 8-9 ימים לאחרי הביוץ (משתמשת בערכות ביוץ). האם זה אומר שישנה בעיה עם רמת פרוגסטרון? האם זה יכול להיות קשור לעובדה שאני מניקה? האם הספקת הנקה יכולה לעזור בעניין זה? תודה
היי ענת, רצוי לפנות אל הרופא הנשים המטפל עם שאלות אלה. בברכה אלן