ריפלוקס
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 3 חודשים וסבל מלידתו מפליטות וריפלוקס..לאחר הגבהה של המזרן יש שיפור ופחות פולט. עם זאת מזה כשבוע מתנועע באי שקט במיטה (בייחוד לאחר האוכל) תוך שראשו מוקשת לאחור (אף כלפי מעלה) והוא משפשף את פניו וראשו בידיו..אני מרימה אותו לגרפס וגם לאחר מכן ממשיך בכך..הדבר גורם לו לישון פחות טוב וגם לי כמובן... כמו כן, סובל מסבוריאה והוא מקלף לעצמו את הקשקשים ומשאיר עור אדום ומגורה מהשפשופים-אשמח לחוות דעתך האם הדבר יכול לנבוע מריפלוקס סמוי?
היי שרי, רצוי להפנות את שאלותיך לרופא ילדים המטפל. היות והן לא שאלות הקשורות להנקה אנני יכולה להתיחס אליהם. מאחלת החלמה מהירה!! אלן