שילשולים?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן הארבעה חודשים, יונק מלא, בחודשיים האחרונים יש לו יציאה אחת לארבעה ימים. מאתמול בבוקר עד לרגע זה (יומיים)יש לו יציאה (אולי זה נקרא שלשול) כל שעה וחצי-שעתיים. האם זה נורמלי או שאני צריכה לפנות איתו לרופא?? אציין כי לא שיניתי כלום בתפריט האוכל שלי. בחודש האחרון אני שותה ביום 3 כוסות חלב. אולי זה הגורם?
היי רחל, הייתי מציעה לך ביקור אצל הרופא. אולי זה החלב ואם הרופא לא מוצא כל סיבה - אז אני מציעה שתורידי את מוצרי החלב לגמרי לראות אם זה משפר. זה מאוד יכול להיות הגורם - אבל קודם חוות דעה רפואית מתאימה. בברכה אלן