האם מותר לחמם חלב שאוב במים רותחים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני מרתיח מים רותחים בקומקום חשמלי ושופך לקערה ושם מניח את הבקבוק המחומם. האם זה בעייתי? גם ככה זה לוקח כמה דקות והילד צורח תוך כדי , אז הזמן כאן חשוב לי.... השאלה האם זה תהליך נכון , או שדי חייב ללכת על פתרון מחמם בקבוקים?
היי אופיר, ממש לא צריך מכשיר מיוחד לחמם בקבוקים. מספיק מים חמים (לא חייב להיות רותיחים. חלב אמור להיות בטמפרטורת הגוף ולא יותר - כמו חלב אם. ישר מהכלי הטבעי!! בברכת חג שמח אלן