הנקות לילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בתי בת חצי שנה יונקת מלא. עולה יפה במשקל ומתפתחת טוב. עד גיל 4 חודשים הייתה ישנה יפה בלילה (אפילו 7 8 שעות רצוף) מלפני חודשיים החלה להתעורר בלילה די הרבה.אני מניקה והיא חוזרת לישון. רופא הילדים אמר לי שהיא מתעוררת בגלל שהיא רגילה לינוק בלילה ולכן המליץ לי להפסיק להניקה בלילה ולנסות להרדים בדרכים אחרות. רציתי לדעת את דעתך בענין.והאם יהיה זה נכון להפסיק את ההנקת לילה. תודה
שלום עלמה, בגיל 4 חודשים הרבה תינוקות מתעוררים בלילה פתאום אבל יותר בגלל התפתחות שכלית והתחלת חלומות. יש עוד דברים שמעירים תינוקות בלילה כמו פיפי אפילו. לא נראה לי שההנקה היא הגורם להתעוררויות אלה אם כי עד 4 חודשים ישנה טוב. אז איפה ההתרגלות לינוק בלילה אם 4 חודשים לא ינקה בלילה. אם כבר מתעוררים אז הדרך הכי קלה לנו וגם לתינוקת זה בעזרת ההנקה. טבעי ונורמטיבי לגמרי. בגיל הזה לדעתי לא צריכים לגמול - אם בגיל שנה וחצי שנתיים היא עוד מתעוררת בלילה אז אפשר לחשוב על גמילת לילה. בברכה אלן