מודאגת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבני בן ה4 חודשים יש יציאה אחת לארבעה ימים. פיפי הוא עושה עד 6 פעמים ביום.האם זה מסוכן? בנוסף לאורך כל היום הוא מוציא רוח מאחורה(פלוצים) עם ריח ממש רע. איך אפשר למנוע את זה? אציין כי הוא יונק מלא. בנוסף רציתי לדעת האם אפשרי לתת בגיל זה מיץ תפוזים טבעי או חלב חם כדי שיעזור לו ליציאות סדירות. תודה מראש.
היי לילי, להרבה תינוקות יציאה אחת בכמה ימים. זה לא דבר מעצמו שמדאיג. אם התינוק עולה יפה במשקל ונינוח ורגוע או נרגע באמצעות השד, אז אין לך מה לדאוג. אין לשנות את הדפוסים הטבעיים שלו. לא מומלץ לתת כל דבר חוץ מחלב אם בשלב זה. פרי הדר מאוד חזקים וחומציים עבור התינוק שרגיל רק לטעמו של חלב אם. הזמן עושה את שלו ואם הכל תקין הכל ישתפר. סבלנות ואם את חושבת שהכל לא תקין - התנהגות שונה ומראה סימני חולי אז כמובן עליך לפנות לרופא המטפל. בברכה אלן