הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודשיים הפסקתי להניק את ביתי שהייתה בת שנה ו9 חודשים עשיתי זאת בהדרגה כל פעם הורדתי ארוחה עד להפסקה מלאה, אך עד היום עדין יש לי חלב ללא גודש אך עם רגישות באיזור הפיטמה האם זה הגיוני שעדין הגוף מייצר חלב אחרי חודשיים ללא הנקה? תודה
היי שירי, כן, זה לוקח חודשים (אפילו שנים) עד שזה מתייבש לגמרי. כל עוד אין כאבים זה בסדר. אם הפיטמות קשות אולי בגלל הצטברות חלב אז כדאי לשאוב לנסות לשחרר. אם לא אז זה יעבר. אם זה ממשיך אז כדאי תמיד לערב את הרופא המטפל. בברכה אלן