הנקה לאחר נטילת כדור לייבוש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ילדתי לפני שלושה ימים ונטלתי כדור לייבוש החלב , כל 12 שעות חצי כדור. האם אני יכולה להתחרט ולהניק יש לי המון חלב וגודש. או שיש לתרופה תופעות לוואישעלולות לפגוע בתינוקת? אשמח לתשובה בהקדם האשפרי..
היי מיטל, את יכולה להיניק. כדאי לך להתיעץ עם הרופא אבל לפי רופה נשים שאני עובדת איתו הוא נוהג לתת את הכדור לעזור לגודש בזמן ההנקה. אז נראה לי הגיוני שאת יכולה להחליט להיניק. חבל לא לתת לתינוק את החלב הזה. חלב אם עם קצת תרופה תמיד עדיף על פני התמ"ל שמבוסס על חלב פרה שלרוב אינו מומלץ בראשית חייו התינוק. בברכה אלן
תודה רבה