גודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אמא לתינוקת בת ארבעה חודשים. כבר יום וחצי שיש לי גודש בשד אחד. לא הצלחתי לשחרר אותו באמצעות הנקה/מקלחת/כרוב/משאבה, והתינוקת התקשתה מאוד לינוק מהצד הזה.היא נעשתה אדומה ומשכה את עצמה בחוזקה מהשד, הגודש לא השתחרר כלל לאחר הנקה והפטמה עצמה נפוחה. אני חוששת שהיא לא ינקה מהצד הזה היום ושייגמר לי החלב. כמו כן, אני סובלת מכאבים וזקוקה לעצה לגבי שחרור הגודש. אודה לעזרה. ענת
היי ענת, קחי כוס יין, תרגעי, מוזיקה - תחשבי על מים - ואולי זה נשמע מצחיק אבל לחץ יכול לגרום לאי יכולת לשחרר את החלב. כתבת את הודעתך לפני שעה ואני מקוה שיש כבר הקלה. תנסי עיסוי - מקלחת חמה. אם שום דבר לא עוזר - תנסי פיטמת סיליקון - אבל תורידי ברגע שהמצב משתפר. זה קשה לפתור בעייה כזאת דרך האינטרנט. אם זה לא משתחרר אז תחפשי יועצת הנקה סוזן נחמן סרברניק ברעננה. היא מאוד מצליחה עם בעיות של גודש. נדמה לי שזה המספר שלה:09-771-8274 בברכה אלן