בת שנה וחודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני מניקה את בתי במשך כל היום מתי שבא לה בנוסף הצלחתי לשלב(לאחר מאמץ לא קטן) שתיית תמ"ל מגיל 10 חוד'.בקרוב מאוד אני חוזרת לעבודה במשרה מלאה ואני מודאגת ועצובה...1.איך היא תרדם במעון?בבית היא שותה כמות לא גדולה של תמ"ל ונרדמת בשתיית חלב אם.2.מה יקרה לי בעבודה?החזה בטח "יתפוצץ" לי וידלוף...אני כן רוצה לגמול אותה אבל אני נהנית וחוץ מזה שאני גם מעשנת(לא להרוג אותי בבקשה)די הרבה ואני חושבת שתמ"ל עדיף. מה עושים? תודה על התשובה.
לציין כי היא גם אוכלת מוצקים ושאלתי היא לגבי שתיית החלב בלבד כי יש ימים שהיא לא אוכלת הרבה ותזונתה מתבססת על החלב.