מבקש לינוק כל שעה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי בן שבעה חודשים.הוא מתעורר כמעט כל שעה בלילה ומבש לינוק. אני מנסה להרדים אותו חזרה בלי לינוק אבל זה בדרך כלל לא מצליח. לאחרונה גם במהלך שנת הצהריים הוא מבקש לינוק וחוזר לישון. כשאני מוציאה לא את הפיטמה מהפה הוא מתלונן בבכי. אני כבר מותשת ולא יודעת מה לעשות.
היי ליאה, זה קורה בדרך כלל כאשר יש שינוי גדול בחייו של התינוק. אם מכניסים אותו למסגרת או מתחילים לעזור אותו לטיפול של איש זר - או אחר. אם לא היה שינוי כזה - לפעמים זה קשור בחולי - שהתינוק לא מרגיש 100 אחוז. בברכה אלן