הנקת תינוק עם שיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוק שלי בן תשעה וחצי חודשים ויש לו 4 שיניים למעלה ו- 3 שיניים למטה. אני עדיין מניקה אותו בבוקר ובערב לפני השינה. לאחרונה, בשעת ההנקות, הוא יונק כך שבתום היניקה ממש רואים את סימני השיניים על הפיטמה ובימים האחרונים נוצרו לי פצעים עפ"י תבנית השיניים שלו. אני לא רוצה להפסיק להניק אבל הכאבים נהיו ממש בלתי נסבלים גם בשעת ההנקה וגם לאחריה. ברצוני לציין כי עד כה לא הייתה בעיה כלשהי בהנקות.אשמח לעצה. תודה, מיכל.
היי מיכל, את יכולה לקדם את המכה! ברגע שאת רואה שהוא סיים ממש לינוק - ומאיט טת הקצב - אז תיזמי את סיום ההנקה ואל תחכי לו לסיים. לרוב הם נושכים לקראת סוף ההנקה כאשר הם סיימו כבר - ואז משחקחים עם הפיטמה. מקוה שזה יעזור. אם הוא מכאיב לך בזמן היניקה אז תורידי אותו ותגידי לו שזה כואב = הוא ישייך את זה שאת מסיימת כאשר הוא מכאיב. בברכה אלן