הנקה לאחר הגדלת חזה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני אם לילד אחד אותו הנקתי כ 8 חודשים. מעוניינת לעבור הגדלת חזה וכן להניק בהמשך את ילדיי שיבואו. האם יכולה להיות בעיה בהנקה לאחר ניתוח הגדלת חזה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי שרון אי אפשר לנבא מה יהיה בניתוח ומה לא. הרבה תלוי במנתח. אם תדברי איתו לפני אז הוא יכול להגיד לך איך הוא מנתח ואם מהניסיון (אם יש לו או אם זה בכלל מעניין אותו) שלו נשים הצליחו להיניק. מהניסיון שלי - יש שהצליחו. יותר מאשר שלא הצליחו אבל זה רק מהניסיון שלי. אני הייתי מחכה והולכת על הבטוח בגלל החשיבות של ההנקה - תזונתי וכמובן הצד הרגשי ודוחה את הניתוח לאחר לידת הצאצאים. בברכה אלן