הנקה לעיתים תכופות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, ביתי בת 3 חודשים ושוקלת יותר מ- 7 קילו מהנקה בלבד. היא אוכלת כל שעתיים על השעון ולא מסוגלת למשוך יותר אם היא ערה. מה שקורה רוב הזמן. מה אני אמורה לעשות על מנת להרחיק את זמן האכלה ? זה נראה לי מאוד מוגזם. אולי לתת מים במקום אוכל ? ידוע לי שאין צורך לתת מים כשמניקים, אבל אולי זה יעזור למשוך אותה יותר. תודה, שירלי
היי שירלי, אם הכל תקין - אז לא ברור לי למה זאת בעייה? תינוקות אמורים לאכול כל שעתיים - שלוש - ובדרך כלל עושים הפסקה יותר גדולה (3-4 שעות או יותר) פעם ביממה בלבד. אם היא נינוחה- מאושרת והכל בסדר אז אין כל סיבה לשנות לה את שעון הביולוגי. אין השמנת יתר אצל תינוקות יונקים. בעוד חודש-חודשיים תהיה האטה בעלייתה במשקל והגוף מאזן את עצמו. אם אין בעיות בריאותיות אז נשמע לי שהכל בסדר גמור. בברכה אלן