מים בהנקה לתינוקת בת חצי שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת חצי שנה, יונקת מלא. לאחרונה התחלתי לתת לה טעימות (כ 3 כפיות ביום של ירק או פרי) האם אני צריכה לתת לה לשתות מים או שההנקה מספיקה? תודה
היי אפרת, כשמתילים עם מוצקים הם באים בתור תוספת להנקות . אם את לא מורידה את כמות החלב שהיא מקבלת אז אין עדיין צורך במים. ברגע שהיא מסוגלת לאחוז בחפצים אז כדאי לתת לה להתנסות עם ספל. בגיל הזה כבר לא זקוקים לבקבוקיםץ בברכת שבוע טוב אלן
תודה על התשובה.. אז אני לא מבינה מתי נותנים מים? כאשר ההנקות יורדות? האם ברגע שנותנים מוצקים אז מפחיתים הנקות? האם ארוחת מוצקים באה על חשבון הנקה? לאחרונה אני נתקלת בהרבה אנשים שאומרים לי שזה תמוהה בענייהם שאני מניקה אותה עדיין בגיל הזה. הם טוענים שהחלב אם בגיל זה כבר אינו מזין ושכדאי לי כבר לתת לה ארוחת מוצקים במקום הנקות. האם זה נכון?