כתמים...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הלן היי... אני מניקה את בני כבר 9 חודשים והפיטמה החלה כבר חודשיים לגרד לי עד כדי כך שאני פוצעת אותה אציין כי המשחה (פלורן) הצהובה הזו של ההנקה ממש מרגיעה לי שאני מורחת אך אתמול התחלתי לראות כי נהייה לי ממש 2 כתמים חומים עליה ... כמו פיגמנציה .. האם זה דורש בדיקה?... האם שמעת על זה בעבר?.... האם כשמפסיקים להניק זה עובר?... אודה עבור תשובתך... שירן
היי שירן, אני לא יכולה לנחש מה זה אם אנני רואה את זה. כדאי תמיד לערב רופא - וללכת אולי לרופא עור. אם התינוק נושך זה יכול להחמיר - אבל אם הוא לא נושך אז כדאי לבדוק את זה. בברכה אלן