שיניים והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן חצי שנה בהנקה מלאה. בגיל ארבעה חודשים בקעו לו שתי שיניים. ביומיים האחרונים הוא נושך חזק עד כדי פציעה שלי ודימום. אני מפחדת להמשיך להניק כי אני מפחדת מהביס הבא. יש לכן רעיון ?
ברגע שהוא נושך תיסתכלי בכעס ותראי לו שאת כועסת הם ממש מבינים!!!! אני אומרת לך את זה מנסיון!!!
תודה. אני כבר יומיים כועסת עליו. לא רק במבטים אלא גם במילים ! והוא נושך. לא חסר חלב. נראה לי שזה נעים לו בחניכיים ו/או כמשחק, כי זה מלווה בחיוך. ומה איתי - כואב לי מאוד..... אני בדרך לוותר ולעבור לבקבוקים !!