כמות חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאלן/ נורית. ביתי בת 3 חודשים נולדה 2.5 ק"ג. כיום היא שוקלת 4.5. יונקת כל שעתיים-שעתיים וחצי בכל פעם במשך 10 דקות משני הצדדים. כשאני שואבת ונותנת לאבא לתת לה לאכול היא אוכלת מקסימום 70 CC. שאלתי היא האם הכמות קטנה לגיל 3 חודשים? יש לי חברות עם ילדים שאוכלים כבר 180CC. כמו כן האם יכול להיות שבזמן יניקה ישירות מהשד היא אוכלת כמות גדולה יותר? אשמח לתשובתך. תודה
היי פזית, ארוחה אחת בלבד היא לא ממש מד לכמה תינוק אוכל כל הזמן. תינוקות בדרך כלל אוכלים יותר באמצעות בקובקים בגלל הזרם המהיר - אבל מפני שזה זרם מהיר ולעיתים לא נעים לתינוק - אז גם יש תינוקות שלא אוהבים ומעדיפים יניקה. זה פשוט יותר טבעי. המד היחיד לדעת אם אכן היא מקבלת מספיק זה העלייה המתמדת במשקל ומצב ההתפתחותי של הילדה. את יודעת אם אכן היא מתנהגת לפי הצפי - את רואה שהיא לא רזה. תינוקות משכפלים את משקל הלידה בין 4-6 חודשים! נראה לי שהיא בדרך הנכונה. אין להשוות תינוקות כי כל אחת זה משהו אחר עם הדפוסים האישיים שלו. בברכה אלן